Reklama
Wpisany przez Kinga
czwartek, 23 kwietnia 2015 14:45

Biegowy Potop Szwecji - Logo

Obecnie, szczególnie w dużych miastach jest mnóstwo biegów. Organizatorzy prześcigają się w oryginalnych pomysłach - są biegi nocą, w dzień, z przeszkodami, gdzie goni cię meta, istne zatrzęsienie. Jarek nigdy nie pozwala mi się nudzić i dba o to byśmy co jakiś czas wyruszyli na jakiś ciekawy bieg połączony z odwiedzeniem bardziej lub mniej egzotycznego miejsca. Tym razem postanowił zabrać mnie na pierwszą edycję „Biegowego Potopu Szwecji" organizowanego przez Stena Line i Skandynawia dla Aktywnych.

Fuerteventura - Wyspy Kanaryjskie PDF Drukuj
Wpisany przez Jaro i Kinga
środa, 28 stycznia 2015 10:50

Kanary logo

Lipiec 2014, w internecie pojawia się informacja o promocjach na loty na Wyspy Kanaryjskie a dokładnie na Fuerteventura. Terminy są na grudzień, ceny są ok 450zł za lot w 2 strony dla 1 osoby, nie jest to mało ale ciężko znaleźć promocję w podobnej kwocie. Szybka decyzja i kupujemy przelot, resztę się ogranie. Od razu czujemy się lepiej wiedząc, że mamy plany na nową podróż.

Berlin PDF Drukuj
Wpisany przez Jaro
czwartek, 07 listopada 2013 20:17

Berlin banner

Berlin – dzięki połączeniu autostradą A2 przybliżył się do Nas jak nigdy. Ja byłem już tam kilkadziesiąt razy ale nawet nie opuściłem płyty lotniska – takie już jest życie załogi lotniczej. Zdecydowaliśmy się z Kingą w końcu tam pojechać i zwiedzić to historyczne miasto. Po Maratonie Warszawskim w 2012 roku byłem tak napalony na jeszcze jeden start, że od razu zapisałem się rocznicowy 40 Berlin Marathon. Postanowiliśmy spróbować połączyć zwiedzanie z bieganiem. Czy się udało?

Nicea PDF Drukuj
Wpisany przez Jaro
czwartek, 27 grudnia 2012 11:33

Nicea banner

Udało mi się wygospodarować w pracowniczym grafiku kilka dni wolnego pod koniec listopada. Kinga też poprosiła o wolne. Zastanawialiśmy się gdzie z siatki LOT-u można polecieć na weekend aby przed zimą było jeszcze ciepło i słonecznie. Z kilku możliwości (większą ilość miejsc już zwiedziliśmy) wybraliśmy urokliwe miasto Nicea nad Morzem Śródziemnym. Ja już kiedyś byłem ale z przyjemnością znowu przyjadę na Lazurowe Wybrzeże.

Cuba PDF Drukuj
Wpisany przez Kinga i trochę Jaro
piątek, 13 lipca 2012 12:28

Cuba banner

Wracając z Azji jesienią 2011 roku zastanawialiśmy się gdzie udamy się na następne dłuższe wakacje. Zdziwiliśmy się, że obydwoje mieliśmy w głowie Kubę. A więc postanowione! Od początku kwietnia zaczynamy przygotowania do wyjazdu. Zebrane przewodniki, zasięgnąłem języka o kraju wśród ludzi z ELO, kasa wymieniona, bilety są. Ruszamy we wtorek rano do Madrytu a stamtąd na Kubę. Zapraszam do przeczytania pełnej relacji z Naszej podróży.

<< pierwsza < poprzednia 1 2 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 2
Zegarek
Najbliższe starty
There are currently no events to display.

Tu szukaj
Kalendarz startów
Licznik odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter